Subject: RE: 20240917_25-29SEP24_SOF
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 11:50:19 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatud taotlused.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 11:20 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: 20240917_25-29SEP24_SOF

Tere

Täname täpsustuste eest!

Palume kooskõlastusi manuses olevatele taotlustele.

Muutsime Kiltsi graafikut nii, et see ei kattuks EER2473UAS aktiveerimisega. 
Taotleja koordineerib ka EER2473UAS kasutajaga ning annab neile sellest 
teada.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 18, 2024 10:37 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: 20240917_25-29SEP24_SOF

Tere

Muhu - EER2464UAS

Ranna - EER2463UAS

Tagastan kooskõlastatud Osmussaar EER2388UAS  ja Kõpu EER2380UAS taotlused.

Kiltsi piiranguala ei saa praegu  kooskõlastada, kuna Lääne malev (Ivo 
Turja) juba esitas taotlust piiranguala EER2473UAS kooskõlastamiseks: kattub 
alaga EER2401 ja EER2473UAS on aktiivne 28 0700-1500.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 17, 2024 2:04 PM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20240917_25-29SEP24_SOF

Tere

Palume järjekordsele Kaitseväe kiirkorras tehtavale õppusele 
kooskõlastusi/tunnuseid.

1.	Osmussaar EER2388UAS – palume kooskõlastust, taotlus manuses

2.	Kõpu EER2380UAS – palume kooskõlastust, taotlus manuses

3.	Kiltsi EER2401 – palume kooskõlastust, taotlus manuses

4.	Muhu – palume tunnust

A)EETT B)2409270000 C)2409292359

E) TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 5KM RADIUS CENTRED ON 583722N0231336E. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL + 372 58844963.

F)SFC G)1700FT AMSL

5.	Ranna – palume tunnust

A)EETT B)2409270000 C)2409292359

E) TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 5KM RADIUS CENTRED ON 583659N0224822E. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL + 372 58844963.

F)SFC G)1700FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.