Subject: Kooskõlastuse taotlus
From: "Heini Viilup" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 16:14:04 +0300

Dozeralnd OÜ omab kaevandamise luba L.MK/329334 <http://L.MK/329334>  Soomra 
V liivakarjääris kehtivusega 12.06.2032.a. Maavara kaevandamise käigus on 
Kitsemäe (katastritunnus 15905:001:0248) ja Jääraku (katastritunnus 
15905:001:0322) maaüksustel tekitatud tehis veekogu, mis on ühenduses 
karjääriga külgneval riigimaantee  19108 lähedal asuva vee kraaviga.

Koostamisel on eelnimetatud karjääri korrastamise projekt (teostaja 
Maavarauuringud OÜ).

Palume kooskõlastada lubatav veetaseme kõrgus karjääriga ühendatud vee 
kraavis (kraavi asukoht näidatud lisatud plaanil).

Lugupidamisega

Heini Viilup

Dozerland OÜ mäetööde juht

5144822

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.