Subject: 20240923_EER2156UAS_30SEP24_KL
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 13:30:14 +0300

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

EETSA21 kasutajaga oleme tegevused koordineerinud.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.