Subject: 20240917_25-29SEP24_SOF
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 14:04:21 +0300

Tere

Palume järjekordsele Kaitseväe kiirkorras tehtavale õppusele 
kooskõlastusi/tunnuseid.

1.	Osmussaar EER2388UAS – palume kooskõlastust, taotlus manuses

2.	Kõpu EER2380UAS – palume kooskõlastust, taotlus manuses

3.	Kiltsi EER2401 – palume kooskõlastust, taotlus manuses

4.	Muhu – palume tunnust

A)EETT B)2409270000 C)2409292359

E) TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 5KM RADIUS CENTRED ON 583722N0231336E. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL + 372 58844963.

F)SFC G)1700FT AMSL

5.	Ranna – palume tunnust

A)EETT B)2409270000 C)2409292359

E) TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 5KM RADIUS CENTRED ON 583659N0224822E. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL + 372 58844963.

F)SFC G)1700FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.