Subject: RE: 20240917_25-29SEP24_SOF
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 14:18:36 +0300

Tere taas

Saime KL-ga kokkuleppele ning soovime siiski Kiltsi ala EER2401
aktiveerida kogu perioodiks ning KL tühistab oma hetkel kehtiva EER2473UAS
NOTAMi. Nad omavahel siis koordineerivad ala kasutamist.

Kui tarvis, palume uut kooskõlastust.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 11:50 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20240917_25-29SEP24_SOF

Tere

Tagastan kooskõlastatud taotlused.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 18, 2024 11:20 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: RE: 20240917_25-29SEP24_SOF

Tere

Täname täpsustuste eest!

Palume kooskõlastusi manuses olevatele taotlustele.

Muutsime Kiltsi graafikut nii, et see ei kattuks EER2473UAS
aktiveerimisega. Taotleja koordineerib ka EER2473UAS kasutajaga ning annab
neile sellest teada.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 18, 2024 10:37 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20240917_25-29SEP24_SOF

Tere

Muhu - EER2464UAS

Ranna - EER2463UAS

Tagastan kooskõlastatud Osmussaar EER2388UAS  ja Kõpu EER2380UAS
taotlused.

Kiltsi piiranguala ei saa praegu  kooskõlastada, kuna Lääne malev (Ivo
Turja) juba esitas taotlust piiranguala EER2473UAS kooskõlastamiseks:
kattub alaga EER2401 ja EER2473UAS on aktiivne 28 0700-1500.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 17, 2024 2:04 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20240917_25-29SEP24_SOF

Tere

Palume järjekordsele Kaitseväe kiirkorras tehtavale õppusele
kooskõlastusi/tunnuseid.

1.	Osmussaar EER2388UAS – palume kooskõlastust, taotlus manuses

2.	Kõpu EER2380UAS – palume kooskõlastust, taotlus manuses

3.	Kiltsi EER2401 – palume kooskõlastust, taotlus manuses

4.	Muhu – palume tunnust

A)EETT B)2409270000 C)2409292359

E) TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 5KM RADIUS CENTRED ON 583722N0231336E. PERMISSION FOR
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL + 372 58844963.

F)SFC G)1700FT AMSL

5.	Ranna – palume tunnust

A)EETT B)2409270000 C)2409292359

E) TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 5KM RADIUS CENTRED ON 583659N0224822E. PERMISSION FOR
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL + 372 58844963.

F)SFC G)1700FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.