Subject: Taotlus Laagri kiiruskaamerate paigaldustöödeks
From: "Marti Ranne" <[email-masked]>
To: "Martti Lilleste" <[email-masked]>
Cc: "Arno-Marko Miller" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 12:29:42 +0300

Tere

Saadan taotluse.

Töö sisuks on kahe  kaamerakabiini ja- vundamendi paigaldus Laagris, Alliku 
küla.

Vajadusel palun suunake edasi selle piirkonnaga tegelevale projektijuhile.

Lugupidamisega

Marti Ranne

Alarmtec AS

Kadaka tee 131/6 , 12915 Tallinn

Kvaliteedijuht

+372 5015841

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.