Subject: Andmete esitamisest 2024. aastal
From: "Statistikaameti klienditugi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 07:50:34 +0300

Hea andmeesitaja

Anname teada, et Transpordiamet 70001490 on 2024. aastal Statistikaameti 
valimis ning palume teil täita küsimustik(ud):

14102024, Mees- ja naistöötajate brutotunnitasu oktoobris, Kord aastas, 2024
.

Teie panus täpse statistika tegemisse on väga oluline ja hindame seda 
kõrgelt: esitatud andmete põhjal arvutatakse Eestile olulisi 
majandusnäitajaid ning määratakse toetusi. Täpsema info teile suunatud 
küsimustike ja tähtaegade kohta leiate eSTATist: https://estat.stat.ee.

•	Igal küsimustikul on oma veebileht: https://www.stat.ee/et/kusimustikud. 
Seal saate tutvuda küsitavate andmete ja nende selgitustega.
•	Andmed saate esitada elektroonses andmete edastamise keskkonnas eSTAT 
(https://estat.stat.ee). Info eSTAT-i kohta leiate siit: 
https://www.stat.ee/et/abi/korduma-kippuvad-kusimused#Kuidas-saab-eSTATiga-liituda-24.
•	Andmete esitamine on kohustuslik. Info andmete kogumise õigusliku aluse 
kohta leiate siit: 
https://www.stat.ee/et/abi/korduma-kippuvad-kusimused#Andmete-kogumise-oiguslik-alus-7.

Kogutud andmete põhjal valminud statistika on kõigile tasuta kättesaadav 
statistikaameti kodulehel. Meie rakendustest leiate kiirelt ja mugavalt info 
näiteks tööturu, palkade või väliskaubanduse kohta:
https://www.stat.ee/et/avasta-statistikat/rakendused.
Põhjalikuma statistikaga saab tutvuda andmebaasis https://andmed.stat.ee.

Küsimuste korral tutvuge korduma kippuvate küsimuste lehega 
https://www.stat.ee/et/abi/korduma-kippuvad-kusimused või võtke ühendust 
meie klienditoega telefonil 625 9300 (E–N 8.30–16.30, R 8.30–15.30) või 
e-postiga [email-masked].

Suur tänu andmete esitamise eest.

Meeldivat koostööd soovides

Urmet Lee
Statistikaameti peadirektor

Dear respondent!

We hereby inform you that Transpordiamet 70001490 is included in the sample 
of Statistics Estonia in 2024 and we kindly ask you to fill in the following 
questionnaire(s):

14102024, Gross hourly earnings of male and female employees in October, 
Annual, 2024
.

Your contribution to the production of accurate statistics is very important 
and highly appreciated: the data you provide are used to calculate key 
economic indicators for Estonia and to allocate subsidies. You can find more 
information about the questionnaires and data submission deadlines on our 
site at https://estat.stat.ee.

•	Each questionnaire has a dedicated webpage under 
https://www.stat.ee/en/questionnaires where you can find out about the 
requested data and the relevant explanations.
•	Data can be submitted in the electronic data transmission environment 
eSTAT (https://estat.stat.ee). More information on eSTAT is available here: 
https://www.stat.ee/en/abi/korduma-kippuvad-kusimused#How-to-sign-up-to-eSTAT-24.
•	Data submission is mandatory. Information on the legal basis for data 
collection can be found at 
https://www.stat.ee/en/abi/korduma-kippuvad-kusimused#Legal-basis-for-data-collection-7.

The statistics produced on the basis of the collected data are available to 
all, free of charge, on Statistics Estonia's website. You can quickly and 
conveniently find information on the labour market, earnings or foreign 
trade, for example, in our applications: 
https://www.stat.ee/en/avasta-statistikat/tools-and-applications.
More detailed statistics are available in the database at 
https://andmed.stat.ee/en.

If you have any questions, please consult the frequently asked questions 
page https://www.stat.ee/en/abi/korduma-kippuvad-kusimused or contact 
Statistics Estonia’s customer support either by phone at +372 625 9300 
(Mon–Thu 8:30–16:30, Fri 8:30–15:30) or by e-mail at [email-masked].

Thank you for submitting data.

Yours faithfully,

Urmet Lee
Director General of Statistics Estonia

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.