Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, töö nr. 11370P_JT2902
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 12:53:18 +0300

Tere.

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
"Tallinna mnt 22 elektriliitumine". Objekti asukoht: Risti alevik, 
Lääne-Nigula vald, Lääne maakond. Projektlahenduse kokku puututakse 
riigiteedega nr. 16153 Risti tee, 1604 Risti ring, 1690 Risti ringi põik.
Saadame taotlust projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.