Subject: Kaseaugu kinnistu juurdepääs
From: "EWW - Viljar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 07:35:46 +0300

Tere,

Palume Transpordiameti seisukohta või kui vaja siis
projekteerimistingimusi Reola-Unipiha tee ärse kinnistu juurdepääsule.
Hetkel on üks mahasõit teelt kinnistule olemas, mis on 5 meetrit lai ja
teine ka, mis on umbes 4 meetrit lai (lisatud fotod manuses) kuid valla
poolt tuli selline märkus:

Ei kooskõlasta. Kaseaugu DP kohaselt peab arendaja välja ehitama ja
rahastama mõlemad mahasõidud riigiteele. Projekti koosseisus puudub
mahasõidu lahendus mõõda Matsi teed riigiteele.

Kaseaugu DP 5.3. Teemaa-alade ning liiklus- ja parkimiskorralduse
määramine:

.... Detailplaneeringuga kavandatakse olemasoleva Unipiha tee 23
kinnistule jääva 3-meetrise

tee laiendamist 5 meetrile ja Unipiha tee 27 kinnistule viiva 3 meetri
laiuse seni reformimata riigimaale jääva teeosa laiendamist (5 meetrile).
Planeeritud teede laiendamine

tagab planeeritavale kinnistule juurde- ja väljapääsu 22133 Reola-Unipiha
teele. Lisaks mahasõitudele, liiklus- ja parkimiskorraldusele ning
sõidusuundadele on joonisel 4

„Põhijoonis“ graafiliselt kujutatud juurdepääsu asukohad, piiri osad, kust
väljasõitude rajamine on keelatud, nähtavuskolmnurkade jooned. Kaseaugu
maaüksuse ja lähiala detailplaneering TARTU MAAKORRALDUSE OÜ 9

Teest, mis jääb kruntide piiridesse, eraldi transpordimaa kinnistut ei
moodustata Teede ristlõiked on toodud planeeringu põhijoonisel. Teed katta
tolmuvaba kattega, soovitavalt sademevett läbilaskvate materjalidega
(peenkillustik, graniitsõelmed).5.12. Planeeringu rakendamise
võimalused....Olemasolevate mahasõitude rekonstrueerimise projekteerimisel
tuleb juhinduda Teeseaduse § 19, projekt kooskõlastada Maanteeameti lõuna
regiooniga. Vastavalt Teeseaduse § 36 lg 4 lasub planeeringuala arendajal
kohustus mahasõitude rekonstrueerimise rahastamiseks.

Lisasin ka detaili doki. ja fotod sissesõitude hetkeolukorrast ( üks nagu
kirjutasin on hetkel 5 ja teine 4 meetrit lai. Palume Transpordiameti
poolt siis edasisi käitumisjuhiseid kas või mis tegema peaksime.

Lugupidamisega,

Viljar Ilves

5239107

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.