Subject: Rannamõisa kalmistu parkla sulgemise soov 19. sept 8:00 - 11:00 filmivõtete tarvis
From: "Kalev Smidt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 17:48:38 +0300

Tere,

Pöördun Teie poole sooviga sulgeda Rannamõisa kalmistu juures olevat 
parklat, Rannamõisa külas Harku vallas 19. septembril ajavahemikus 
08:00-11:00 seoses filmivõtetega. Kirjaga kaasas on taotlus tee kasutamiseks 
avaliku ürituse korraldamiseks koos liiklusskeemiga.

Jääme ootama Teie tagasisidet.

Lugupidamisega,
Kalev Smidt

-- 

Kalev Smidt
Location/Scout Manager
+372 5341 4787

 <http://www.locationunit.ee/>

www.locationunit.ee <http://www.locationunit.ee/>   • @locationunit 
<http://www.instagram.com/locationunit>

Location Unit OÜ • reg. nr 12890074
Office: Soo 4, Tallinn, Estonia 10414 
<https://goo.gl/maps/Dfu7BpXiswnc9uGaA>
Warehouse: Maleva 2c-125, Tallinn, Estonia 11711 
<https://goo.gl/maps/PgukV4mpN4uhEDqL6>
Statement of Confidentiality
The contents of this e-mail message and any attachments are conﬁdential and 
are intended solely for addressee. The information may also be legally 
privileged. This transmission is sent in trust, for the sole purpose of 
delivery to the intended recipient. If you have received this transmission 
in error, any use, reproduction or dissemination of this transmission is 
strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please 
immediately notify the sender by reply e-mail or phone and delete this 
message and its attachments, if any.---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.