Subject: Korrigendumi vajadus Komisjoni 03. mai 2024 määruse (EU) nr 2024/1255 eestikeelse tõlke osas
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Dagmar Agu-Kruusmaa" <[email-masked]>, "Anastasia Levin" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 10:15:20 +0300

Tere

Pöördun Teie poole seoses vajadusega algatada korrigendum Komisjoni 03. mai 
2024 määruse (EU) nr 2024/1255 eestikeelse tõlke osas (Kliimaministeeriumi 
selgituste kohaselt on korrigendumi algatamise taotlemine Transpordiameti 
pädevuses).

Määruse 2014/1255 eestikeelne tõlge on inglisekeelsest algtekstist 
piiravam - määruse alapunkt 4, millega muudetakse määruse (EU) nr 2015/1998 
punkti 6.0.6. Nimelt inglisekeelne tekst räägib lühiajalisest ladustamisest 
kui ajast, mis on vajalik ühelt veovahendilt (ingl.k 'means of transport') 
teisele laadimisel, eestikeelne aga erineva transpordiliigi vahelisest 
laadimisest. Ehk näitlikult - kui inglisekeelne lubab ladustada ka kahe 
veoauto vahel ümberlaadimisel, siis eestikeelne määrus seda ei võimalda.

Lugupidamisega

Anti Puutsa

Aviation Consulting OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.