Subject: 5-6/7062 Püha külas Pere-Kaarle 5 kinnistu detailplaneeringu täpsustamiseks projekteerimistingimuste eelnõu taotluse kohta arvamuse küsimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 10:31:10 +0300

06.09.2024 nr 5-6/7062

Saue Vallavalitsus on koostanud eelnõu projekteerimistingimuste andmiseks 
Püha küla Pere-Kaarle 5 kinnistu detailplaneeringu täpsustamiseks. 
Projekteerimistingimustega soovitakse täpsustada ehituslikke hoone või 
olulise rajatise detailplaneeringus käsitletud maa-alal asuva ehitise 
teenindamiseks vajaliku ehitise võimalikku asukohta ja tingimusi Pere tee 1 
(72701:002:1251) kinnistu osas. Kavandatav tegevus on kooskõlas Saue valla 
kehtiva üldplaneeringuga.

Ehitusseadustiku § 31 lõike 4 punkti 1 alusel esitab pädev asutus 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutustele või isikutele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palume edastada oma arvamus Saue Vallavalitsusele hiljemalt 20.09.2024. 
Juhul, kui eelnimetatud kuupäevaks ei ole Teie arvamust või tähtaja 
pikendamise taotlust laekunud, eeldame ehitusseadustiku § 31 lõikest 6 
lähtudes, et Te ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada.

Eelnõud puudutavate küsimuste korral palun ühendust võtta vallaarhitekt 
Urmas Elmikuga telefonil +372 516 6441 ja e-posti aadressil 
[email-masked].

Lugupidamisega

Mariel Karu
loamenetluse koordinaator

GSM +372 5846 6766
[email-masked] <mailto: [email-masked]>
www.sauevald.ee <https://www.sauevald.ee>
 <https://www.sauevald.ee>
  <http://email.mg.sauevald.ee/o/eJxEjrtuwzAMAL_G2ipQpJ6DhqDtkLV_wFhkYiCKA1vN9xdGh-x3hzv1523d-EfuPKSdh_TzV3UuQ0AyrTK7UoxUlzBESDk5c6uzUw3eZ1XO1AqnGBOhp0vEMBdCs1QE9FAgQiLnwCoKNtKAPF9ClDZ56Fe786-8-N6siOmy73yVj6XViT69RQikzM2HnMFrngsfFv_v2oJhom-z1eWh6-RhbPzYn-vWFu4yjuCopzdrXhX_AgAA___UwUUZ>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.