Subject: FW: Puurmani kergliiklustee
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 15:01:39 +0300

Tere,

Palun registreerida minu töölauale

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Triin Jakobson - INFRAGATE <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 2:58 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Puurmani kergliiklustee

Tere

Saadame uuesti projekti kooskõlastuseks

Parimat

Triin Jakobson

Projektijuht/konsultant

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 50 82 178

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.