Subject: Undla silla ehitustööde peatamine viivitamatult!
From: Start Park <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 4 Sep 2024 08:11:23 +0300

Tere

Palun peatada Undla silla ehitustööd ja alustada järelvalve menetlust, kuna
Metalldetail OÜ omand on saanud kahjustada ja edasiste kahjude vältimiseks
on vaja koheselt peatada ehitustööd.

Undla silla all olnud servituudi õigusega voolurahustusplaadid on saanud
kahjustada ja on omavoliliselt eemaldatud töid teostava ettevõtte Nordpont
OÜ poolt Undla Veskijärve veetaset hoidev konstruktsioon.

Viivitamatult palun taastada avariile eelnenud olukord, et kahjud ei
suureneks. Juhtum on fikseeritud Päästeameti poolt.

Lisaks on Undla sillal teine ava, mis kuulub Metalldetail OÜ-le. Tööde
jätkumise korral kahjustatakse teise sillaava stabiilsust.

Palun koheselt peatada tegevus, mis kahjustab Metalldetail OÜ omandi
edasist kahjustamist.

Lugupidamisega
Tarmo Kalde
Metalldetail OÜ
juhatuse liige
5056656

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.