Subject: Kiirusetõkke paigaldamise taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 13:32:15 +0300

Tere!

Kirjutame teile, et juhtida tähelepanu olulisele probleemile, mis puudutab
liiklusohutust Vahastu teelõigul (Raplamaa, Rapla vald, Kuimetsa küla,
Ööbiku, 79302), kus asub meie Ööbiku restoran. Pildi teelõigust leiate
manusest.

Ettevõttena, mis teenindab igapäevaselt paljusid külastajaid, oleme
täheldanud liiklusohtu, mis tuleneb meie parkimisalale sisenevatest ja
sealt väljuvatest sõidukitest. Paljud juhid kalduvad sellel teelõigul
ületama kiirust, mis võib tekitada ohtliku olukorra neile,

kes meie restorani parklast välja sõidavad.

Arvestades antud ohutusprobleemi, palume, et meie restorani parkla kõrval
oleva Vahastu teelõigule paigaldatakse kiirusetõke. Kiirusetõke aitaks
tagada, et sõidukid aeglustaksid kiirust, kui nad meie restorani
parkimisalale lähenevad.

See vähendaks võimalike õnnetuste ohtu ja parandab kõikide antud teelõigul
liiklejate üldist ohutust.

Lugupidamisega

Ants Uustalu

Janne Einula

Ööbiku restoran

53986495

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.