Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 15:43:10 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/16671 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Riisipere alevik, 11162 Riisipere-Nurme 
tee// Nissi tee 18a// 18b, Harju maakond, Saue vald, Riisipere alevik, 11162 
Riisipere-Nurme tee// Nissi tee 18a// 18b, Harju maakond, Saue vald, 
Riisipere alevik, 11162 Riisipere-Nurme tee, Harju maakond, Saue vald, 
Riisipere alevik, 11162 Riisipere-Nurme tee (Kanalisatsioonitorustik, 
Kanalisatsioon, ÜVK veetorustik, ÜVK kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27095077>  (menetlus nr: 
395099), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister