Subject: Sarapuu ja Pähkli detailplaneering - tehnilised tingimused
From: "Daniela Zivel" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 12:36:11 +0300

Tere,

Olite 26.10.2023 kooskõlastanud Sarapuu ja Pähkli detailplaneeringu.
Meie klient oli soetanud antud krundid ning soovib alustada arendamisega.
Selleks vajame me Transpordiametilt tehnilisi tingimusi.
Tehnilisi tingimusi taotleme, vastavalt sellele, mida nõuab Detailplaneerinu 
elluviijalt Transpordiamet, seega kui see on nõutud siis soovime tingimusi 
nii ristumiskoha kui ka kergliiklustee jaoks, kui ainult ühele, siis ühele 
osale.

Palun andke teada, kui soovite lisainformatsiooni.

Teie vastust ootama jäädes.

Lugupidamisega,

Daniela Zivel

Juhiabi
GloReal OÜ
Estonia pst 5, III. korrus, Tallinn

Mobiil: +372 503 6888
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Facebook: /glorealkinnisvara

web: www.gloreal.ee <http://www.gloreal.ee/>
-------------------------------------------------------------------------
Professionaalne | Usaldusväärne | Alati abivalmis!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.