Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Võru vallas Võrumõisa külas
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 15:43:06 +0300

Tere!

Palun kooskõlastada Elektrilevi OÜ lähteülesandel koostatud projekt LC2093
Võrumõisa tee 48 maaüksuse elektriliitumine, Võrumõisa küla, Võru vald,
Võru maakond!

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.