Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-23-1970
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 14:15:44 +0300

Tere

Tartu Maakohus Võru kohtumaja Võrus edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	28.08.2024 koostatud kiri, dokumendi koostaja Mari Schihalejev

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Liia Tigane
Istungisekretär
Tartu Maakohus Võru kohtumaja Võrus
782 6113
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Võru kohtumaja Võrus poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.