Subject: FW: Rae Kalmari DP teekaitsevööndi ulatus
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 10:14:58 +0300

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 28, 2024 10:01 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Rae Kalmari DP teekaitsevööndi ulatus

Tere Krista

Teie poolt väljatatud seisukohtade osas tekkis üks täiendav küsimus seoses
riigitee Lagedi- Jüri tee kaitsevööndi ulatusega.

Väljavõte seisukohtadest:

Joonistele kanda ja seletuskirjas tuua välja EhS § 71 kohane tee
kaitsevöönd. Eskiislahendusel

on tee kaitsevöönd 10m, millega ei saa nõustuda (tegemist on külaga, mitte
aleviga).

EhS § 71  kohaselt on vööndi ulatus 30 m.

Ettepanek- sooviksime hoonestusala kavandada 20 meetri kaugusele teekatte
servast. Kas antud ettepanek on vastuvõetav.

Tänades

Arno Anton

5698 3389

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free.
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com