Subject: RE: Lennupiiranguala Vormsi 30-31.08
From: "Klaire Leigri" <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Kärdla ATS <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 15:02:42 +0300

Tere, taas!

Parandan oma esimeses meilis toodud vea:

31.augustil väljub lend 10.15 ning peab läbima aktiivset ala

Palume seda arvesse võtta.

Heade soovidega

Klaire Leigri | Lennuinformaator

[email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

www.tallinn-airport.ee

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2025 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Tutvu Kärdla lennujaamast toimuvate lendude ja lennugraafikuga lennujaama
<https://kardla.tallinn-airport.ee/> kodulehel.

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 27. august 2024 14:51
To: Klaire Leigri <[email-masked]>
Cc: Kärdla ATS <[email-masked]>
Subject: RE: Lennupiiranguala Vormsi 30-31.08

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuupäevad on ikka augustis 30 ja 31.

Kiiresti küsisin taotleja käest, kas neile sobib see variant, et
piiranguala 30.08 on aktiivne kella 17.00 – ja selline lähendus neile
ilusti sobib.

Kehtestan siis piiranguala 30.08.2024 kell 1100-1700 LMT ja 31.08.2024
kell 1000-1800 LMT

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Klaire Leigri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 27, 2024 2:43 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kärdla ATS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennupiiranguala Vormsi 30-31.08

Tere!

Suured tänud, et kaasate meid arutelusse.

Üks vastuolu siiski on: septembris on 30 kalendripäeva või te peate silmas
augustit?

Sellega seoses soovime juhtida tähelepanu sellele, et kui ala on aktiivne,
siis meie liinilend on sunnitud seda läbima, mis omakorda tähendaks
vastuolu RNP protseduuriga.

Kui te peate silmas augustit, siis 31.kuupäev meid ei mõjuta, küll aga
soovitame lahendusena muuta 30. augusti kellaaega nii, et ala oleks
aktiivne kella 17.00-ni LT. Siis oleks kõik hästi ning meie poolt mingeid
muid vastuväiteid ei olegi.

Teine lahendus on see, et kui kellaaegu ei ole võimalik muuta, siis saab
liinilend koos marsruudiloaga APP-lt kohe ka alasse sisenemise loa ning
meie omakorda küsime sama luba, kui väljastame lennule Kärdla-Tallinn
marsruudiloa. Telefoni teel on võimalik teile teada anda, kui lend on
maandunud ja välja lennanud.

Tegemist on ju ainult kahe konkreetse päevaga ning mingeid pikemaajalisi
muudatusi ei ole vaja teha.

Kui sedasi sobib, siis meie poolt vastuväiteid ei ole.

Jääme tagasisidet ootama.

Heade soovidega

Klaire Leigri | Lennuinformaator

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

www.tallinn-airport.ee <http://www.tallinn-airport.ee>

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2025 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Tutvu Kärdla lennujaamast toimuvate lendude ja lennugraafikuga lennujaama
<https://kardla.tallinn-airport.ee/> kodulehel.

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 27. august 2024 08:14
To: Kärdla ATS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lennupiiranguala Vormsi 30-31.08

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere hommikust,

Küsin teie käest üle, kas teil on vastuväiteid piiranguala EER2449
aktiveerimise kohta 30.09.2024 kell 1100-1800 LMT ja 31.09.2024 kell
1000-1800 LMT?

TEMPO RESTRICTED AREA EER2449 ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI: 590558N 0225838E - 590558N 0231341E - 585154N 0232243E -
585203N 0225922E

590558N 0225838E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM
TEL +372 501 0296.

F)SFC G)3300FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 27, 2024 7:58 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AMC <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lennupiiranguala Vormsi 30-31-08

Tere,

Ala designaator on EER2449.

Lugupidamisega,

Tarmo

  _____

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 26 August 2024 14:04
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Lennupiiranguala Vormsi 30-31-08

Tere

Palume tunnust:

30.09.2024 kell 1100-1800 LMT

31.09.2024 kell 1000-1800 LMT

TEMPO RESTRICTED AREA EER24xx ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI: 590558N 0225838E - 590558N 0231341E - 585154N 0232243E -
585203N 0225922E

590558N 0225838E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM
TEL +372 501 0296.

F)SFC G)3300FT AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova

SAR Vaneminspektor

Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond
+372 58 07 06 01