Subject: [EBATURVALINE] - Re: VT2125 Mehama TRAM IKÕ taotlus ELA SA kasuks
From: Karl-Erik Timmer <[email-masked]>
To: [email-masked], Lii Lember <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 17:05:03 +0300

Tere

Siinkohal toon välja ELA SA kommentaari:

"Maaüksusele 63401:001:0475 planeeritava kaevu 106YK09 asukohas paikneb
ELASA sidetrass ELASA ja Transpordiameti vahel 06.10.2017.a. sõlmitud
lihtkirjaliku leppe nr. 17-00122/391 alusel.

Vastavalt kokkuleppele ei tohi sellistesse, lihtkirjalike lepetega määratud
kasutusaladesse, midagi täiendavat lisada.

*Seega tuleb kõik sidetrassile paigaldatavad uued rajatised täiendavalt
seadustada* sõltumata sellest, kas nad mahuvad olemasolevasse kasutusalasse
või mitte.

Kitsendus tuleb kanda Kinnistusraamatusse ja seadustamisdokumendid ning uue
rajatise nõuetele vastav kasutusalaplaan laadida üles ELA12-sse.

NB! Olemasolev lihtkirjalik lepe aastast 2017 hõlmab rohkem kui ainult seda
kõnealust kü-d.

Seega kui TRAM soovib sõlmida uue IKÕ lepingu selliselt, et see kataks
lisaks uuele kaevule ka juba varasemalt kü-l paiknevat trassi, ei tohi vana
lepet enne lõpetada, kui on kindel, et kõik vanas leppes kirjeldatud alad
(kokku 27 erinevat ala) on uute lepingutega kaetud."

Palun Mehama puhul seda jälgida IKÕ lepingu sõlmimisel

Kontakt Karl-Erik Timmer (<[email-masked]>) kirjutas kuupäeval L,
24. august 2024 kell 12:58:

> Tere
>
> Saadan IKÕ taotluse ELA SA kasuks
>
> --
> Kõike paremat
>
> Karl Timmer
> Elektriprojekteerija
> +372 56500181
> [email-masked]
>
>
>

-- 
Kõike paremat

Karl Timmer
Elektriprojekteerija
+372 56500181
[email-masked]