Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 09:47:11 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2111201/43118 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kriimani küla, Tihase (Aiamaja) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan uuesti kooskõlastamiseks. Muudetud on 
kanalisatsioonisüsteemi - biopuhastist juhitakse heitvesi kraavi.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27089494>  (menetlus nr: 
286583), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister