Subject: Piiride kindlakstegemiseks nõusoleku küsimine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 21 Aug 2024 14:09:31 +0300

Tere

Mõõdistan Rapla maakonnas Märjamaa valla Männiku külas asuvate Eha ja 
Jaagu (50401:003:0162) katastriüksuste piiride muutmist. Viimane 
üksustest piirneb 20186 Sipa-Varbola tee (42702:001:1150) ja Virtsu 
(42702:001:0980) katastriüksustega. Jaagu ja 20186 Sipa-Varbola tee 
katastriüksuste varasemad piirikirjeldused sobivad omavahel, kuid 20186 
Sipa-Varbola tee ja Virtsu katastriüksuste piirikirjeldustes on 2 m 
erinevus. Nurkapidi on see ühine mõõdistatava Jaagu katastriüksusega. 
Märtsis 1998 aerofotogeodeetiliselt mõõdistatud Virtsu katastriüksuse 
piir on määratud 7 m kaugusele tee teljest, kuid 2000 aastal 
kaardimaterjali alusel moodustatud 20186 Sipa-Varbola tee plaanil on 
teemaa laius selles küljes 9 m tee teljest. Kuigi see kahe üksuse 
vaheline kate ei puuduta otseselt minu mõõtmist, siis siiski uurin 
omanike seisukohti, et kuidas kate likvideerida. Kui omanikud saavad 
eelnevalt kokkuleppele, siis võiksin oma töö käigus piiri kindlaks teha.
Milline on Transpordiameti seisukoht? Kas piiri võib määrata esimesena 
mõõdistatud Virtsu katastriüksuse piiriandmete järgi? Lisan kirjale 
varasemad plaanid ja piiriprotokollid.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked]
5394 4525
OÜ Piirinael