Subject: Selgitustaotlus kirjavahetusele 9.1-3/24/7808-2
From: "Deivis Treier" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 23:11:05 +0300

Tere

Kirjutan seoses Kalev Eensaar (Saku valla teedeinsener) ja Rauno Rämman 
kirjavahetusega mille viit avalikus dokumendiregistris on 9.1-3/24/7808-1 ja 
9.1-3/24/7808-2.

Käesolev kiri on käsitletav, kui selgitustaotlus vastuskirjas toodud 
väidetele ja faktidele. Alljärgnevalt toon välja lõigud teie kirjast millele 
palun selgitusi.

1.  Teie esitate fakti ja väidate: "Kiisapalu bussipeatuste vahele ehitati 
2018 aastal ohutussaarega, valgustatud teeületuskoht, mis toimib ühtlasi ka 
asulasse sisenevate sõidukite kiirust rahustava meetmena."

Millele tuginedes te väidate, et kõnealune teeületuskoht toimib asulasse 
sisenevate sõidukite kiirust rahustava meetmena? Kas sama kehtib ka asulast 
väljuval suunal? Palun selgitage oma väidet ja esitage andmed või 
informatsioon millele teie väide tugineb.

2. Teie väidate: "Sellistes asukohtades on parim viis teeületuseks just 
teeületuskoht läbi ohutussaare, kus on võimalik teed ületada üks sõidusuund 
korraga viibides teel võimalikult lühikest aega."

Millele tuginedes te väidate, et sellises asukohtades (konkreetses asukohas 
Kiisapalu bussipeatuse juures Kiisa alevikku siseneval ja väljuval suunal) 
on parim viis teeületuseks teeületukoht läbi ohtussaare? Palun selgitage oma 
väidet ja esitage andmed või informatsioon millele teie väide tugineb.

3. Teie väidate: "Transpordiamet leiab, et olemasolev teeületuskoht 
võimaldab jalakäijatele ohutu teeületuse ning reguleerimata ülekäigurada ei 
ole antud asukohas otstarbekas."

Palun selgitage oma väidet ja Transpordiameti seisukohta, miks reguleerimata 
ülekäigurada antud asukohas ei ole otsarbekas? Palun esitage info ja andmed 
millele teie väide ja Transpordiameti seisukoht tugineb.

PS: Luban avaldada enda isikuandmeid, mis selles kirjas kasjastuvad ja 
märkida see kiri avalikus dokumendiregistris, kui "Avalik".

Lugupidamsiega

Deivis Treier