Subject: 24-07_JT2892_Kooskõlastuse_taotlus_ tee nr 11250
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 11:17:00 +0300

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Randvere tee 1 autolaadija elektriliitumine. Miiduranna küla, 
Viimsi vald, Harju maakond. JT2892

Projektiga on ette nähtud rajada Randvere tee 1 kinnistule liitumis- ja 
jaotuskilp. Selle jaoks on vajalik paigaldada 2 elektrikaablit Säästu 
alajaamast. Antud lahendus on erinevate alternatiivide võimalik parim 
lahendus ja see lahendus peab jääma.

Manusesse lisatud dokumentatsioon.

Palun sobivusel anda nõusolek digiallkirjastades dokumendid või meili teel 
vabas vormis.

Palume projekti vastusega tegeleda kiireloomuliselt.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280