Subject: 24-33_LC0989_Kooskõlastuse_taotlus_ tee nr 93_V2
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Aug 2024 21:35:11 +0300

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Edu tn 2 liitumine madalpingel. Järve linnaosa, Kohtla-Järve linn, 
Ida-Viru maakond. LC0989

Projektiga on ette nähtud rajada Edu tn 2 kinnistule alajaam, kuhu 
paigutatakse Edu tn 2 liitumispunkt. Alajaama toiteks viiakse uus keskpinge 
elektrikaabel enamus mahus olemasolevas reservtorus.

Manusesse lisatud dokumentatsioon.

Palun sobivusel anda nõusolek digiallkirjastades dokumendid või meili teel 
vabas vormis.

Palume projekti vastusega tegeleda kiireloomuliselt, kuna liitujal on 
liitumisega väga kiire.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280