Subject: Projekteerimistingimused veetorustiku rajamiseks kinnisel meetodil Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa Tartu läänepoolse ümbersõidu VI ehitusalas.
From: Ahti Särg <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 14:20:22 +0300

Tere

Projekteerin AS-i Tartu Veevärk tellimusel veetorustikku Kambja vald,
Reola küla, Roosi tänavale ja Nõlva teele. AS-i Tartu Veevärk
projekteerimistingimustel oli kirjas, et lähtuda
Altren Projekt OÜ tööst nr.23031, tellijaks Transpordiamet.
Projekteerimisel lähtun Altren Projekt OÜ töös nii asukoha kui sügavuste
valikul ristumisel
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa teel (joonisel V-5 kuni V-6 veetorustik
kinnisel meetodil ja paigaldatud hülssi). Kuna esimest korda tuleb
koostööd teha Transpordiametiga, siis
paluksin abi kuidas peaksin edasi tegutsema N: kas vajalik
projekteerimistingimuste taotlemine. Endal ei õnnestunud õiget taotlust
leida. Soovin lisaks Transpordiametile tehtud töö s.o eelprojekti faile
antud lõigus dwg-s. Tänud, tänud ette.

-- 
Lugupidamisega

Ahti Särg
Oü Lihtsad Linnamehed
Uus 32-3, Tartu, 50603
Tel. +3725171980
Fax. 1481910414
www.linnamehed.ee