Subject: [Webdesktop:] Kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 14:45:02 +0300

Tere

Edastan Teile Põllumajandus- ja Toiduameti kooskõlastuse nr 6.2-2/33224 
riigitee 14202 Mullavere-Visusti km 1,48 asuva maanteeviadukti ehituseks 
ning vastus keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise kohta seisukoha 
küsimisele.

Lugupidamisega

Diana Lall
Peaspetsialist
Ida regiooni Jõgeva esindus
Põllumajandus- ja Toiduamet
_____________________________
[email-masked]
+372 5340 8750
Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 / https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.