Subject: infopäring / teabenõue
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 20:05:44 +0300

Tere

Palun konkreetselt täpsustada.

Riigisisesel komertsliinil , tellimusvedu, omavalitsuse eriotstarbelised
liinid (õpilasvedu)  kontrollival  järelvalveametnike  (MNT töötajal) õigusi
ja mida kontrollitakse järelvalve korras, mida on vedaja kohustatud
esitama/tõendama. (palun eraldi välja tuua komertsliinide , tellimusveod  ja
Omavalitsuse otse tellitud eriotstarbelised liinid eraldi)

1.	Mis dokumentatsiooni kontrollitakse? (juhiluba, töölepingu
koopia/väljavõtte töölepingust, veoluba, liiniluba+liini graafik, reisijate
sõiduõigust omavat bussipiletit/dokumenti, „sõidumeeriku juhi kaart“ , bussi
kassaaparaat/selle väljavõtted, jne.)  Mis dokumendid peaksid olema
ettevalmistatult olema kontrollitavale MNT  kontrollijale.

Palun üksikassjaliku  kontrollitavate dokumentide nimekirja!

2.	Palun konkreetset nimekirja mida järelvalveametnik võib
filmida/pildistada/ salvestada ? (juhiluba, , reisijad, bussi,
bussipileteid, bussi dokumentatsioon, jne) Kas selleks on järelvalveamtnikul
seadusest tulenev õigus. Või võib seda teha kooskõlastades „salvestavaga“?

„Salvestatavale“ enne salvestamist tutvustatakse tema õigusi ja kohustusi,?
Selgitatakse selle vajadusest , privaatsus poliitikast ja isikuandmete
töötluse põhimõttetest antud organitsioonis?

3.	Kas „MNT järelvalveametnik“ n.n. järelvalve käigus omab TASUTASÕIDU
õigust ja kas seda peab dokumenteerima. Ette või hiljem tagantjärgi vedajat
teadvustama ? (sõites kommertsliinidel/tellimusvedudel/omavalitsuse
eriotstarbelistel liinidel)

4.	Kas koheselt peale läbiviidud kontrollmenetlust , jäätakse
kontrollitavale miski akt või dokument.  (a’la kontrolliti seda, puudused
puudusid/puudused sellised/puudused selgitamisel, järelvalveametnik viibis
see kell-see sõidukis selle eest sõidupiletita/reisõigust lunastamata ja see
tuleneb seadusepunkt see? Nr-see?)

Tulisilm OÜ

Kalev Tammemägi 

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] 

EST +372 5049945

EST +372 6888071