Subject: [Webdesktop:] Vastus riigitee 37 Jõgeva-Põltsamaa tee km 24,93-25,11 asuva lõigu ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamisele
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 13:45:01 +0300

Teie: 05.08.2024 nr 8-1/24-001/13637-1
Meie: 14.08.2024 nr 6.2-2/32636-1

Transpordiamet
[email-masked]

Cc: [email-masked]

Tere

Edastame Teile Põllumajandus- ja Toiduameti vastuskirja nr 6.2-2/32636-1 
Teie 05.08.2024 esitatud taotluste alusel.

Lugupidamisega

Diana Lall
Peaspetsialist
Ida regiooni Jõgeva esindus
Põllumajandus- ja Toiduamet
_____________________________
[email-masked]
+372 5340 8750
Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 / https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.