Subject: FW: TRAM tehn.tingimused Võõpsu
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 15:08:51 +0300

registreerimiseks

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 13, 2024 3:02 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: TRAM tehn.tingimused Võõpsu

Tere!

Koostame AS-i Põlva Vesi tellimusel Räpina vallas Võõpsu alevikus vee- ja
kanalisatsioonitorustike projekti. Hankedokumendiga oli lisatud
dokumentide juurde Keskkonnalahendused OÜ poolt taotletud Transpordiameti
nõuded (10.03.2023 nr 7.1-2/23/4210-3). Projekteerimis ja ehitustööd on
planeeritud 2024-2025 aastal.

Täpsustaksin üle, et kas antud nõuded on kehtivad ka koostatava
tööprojekti jaoks või tuleks teha uus taotlus Transpordiametile tehniliste
tingimuste jaoks.

Planeeritavad projekteerimise- ja ehitustööd Transpordiameti maal ja
kaitsevööndis.

*	45 Tartu-Räpina-Värska tee km-tel 65,180 – 67,220 – torustik
rajatakse kinnisel meetodil (võimalikud puurimiskaevikud TRAM maal)
*	45 Tartu-Räpina-Värska tee km-tel 67,220 – 68,175 – torustik
rajatakse lahtisel meetodil teemaal – kas on lubatud ja mis tingimustel.
Võimalikult palju üritame panna teemaalt välja, kuid mingites lõikudes
pole tehniliselt võimalik ilma TRAM maale paigaldamiseta lahendada.
*	45 Tartu-Räpina-Värska tee km-tel 68,175 – 68,405 – torustik
rajatakse kinnisel meetodil (võimalikud puurimiskaevikud TRAM maal)

Panen manusesse varasemad tehnilised nõuded ja asendiplaanilise joonise.

Lugupidamisega

Sirle Punka

Projektijuht

Keskkond & Partnerid OÜ
Tel: +372 5661 6780