Subject: RE: EST NTA 2.6 viimased parandused
From: <[email-masked]>
To: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 12:53:23 +0300

Tervist

Tänud transpordiameti esindajale dokumendi vormistusliku külje
kommentaaride eest, viisin muudatused parima oskuse järgi sisse.

Telefonivestlusel pr. Härmiga jõudsime järeldusele, et punktis 4.7
täpsemaks muudetud protseduur on hetkeseisuga ohutuse tagamise seisukohast
piisav, kuid TrAm ootab siiski mõningaid kommentaare A3 kui lubaja/keelaja
poolt täpsustamaks, millise protseduuri tulemusel sünnib staabis luba
chaffi lasta/mitte lasta.

Lisasin manusesse ka parandustega versiooni 2.6, mille loodetavasti saame
veel viimaste arutelude tulemusel enne septembrit (märkisin dokumendi
kehtima hakkamise ajaks 01.09.24) ülemate poolt allkirjastatud.

Pr. Errit, kui TrAmi ja ÕV A3 esindaja annavad siinse arutelu käigus
rohelise tule, vormistage palun dokument Postipoisis uuesti
kooskõlastusringile.

Lugupidamisega

Rasmus Jürilo

Kapten

RSJL ülem

CRC Tallinn

+372 52 83 266