Subject: Estonian National Technical Agreement V2.6
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 2024 14:11:24 +0300

Tere

Transpordiametile edastati DVK kaudu 18.07.2024 dokument „Estonian
National Technical Agreement V2.6“. Dokumendi juures ei olnud kaaskirja
aega resolutsiooni, et mis eesmärgiga dokument Transpordiametile
edastatakse ega ka kontakti kellega edastatud dokumendi teemal suhelda.

Eeldame, et dokument edastati Transpordiametile
allkirjastamiseks/heakskiitmiseks. Transpordiamet ei saa edastatud
dokumenti heaks kiita järgmistel põhjustel:

*	Dokumendi esilehel on välja toodud, et versioon 2.6 kehtib alates
01.02.2024. Õhuväe ülema poolt on dokument allkirjastatud alles
18.07.2024. Me ei saa heaks kiita dokumenti kehtivuse algusega minevikus.
NTA-s toodud muudatused protseduurides saavad kehtima hakata alles peale
NTA uue versiooni heakskiitmist.
*	Dokumendi leheküljel 4 kirjeldatud versiooni 2.6 muudatused ei asu
nendel lehekülgedel nagu muudatuse kirjelduses näidatud.
*	Dokumendi jaluses on märgitud, et tegemist on dokumendi
versiooniga 2.5 (jõustumisaeg 23.03.2023), kuigi tegemist on versiooniga
2.6.
*	Dokumendi muutmise käigus on dokumendi lehekülgede arv muutunud
aga jaluses on jäänud see muutmata ning dokumendi lõpus eksisteerivad
leheküljed neliteist ja viisteist  kolmeteistkümnest leheküljest.
*	Lisaks vajab punkti 4.7 muudatus sisulist läbirääkimist.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet