Subject: Teekaitsevöönd
From: "Kristel Kask" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 12:22:00 +0300

Tere!

Küsimus maatüki kohta, kus asub teekaitsevöönd. Saadan pildi- kas
teekaitsevööndist tohib ehitada juurdepääsutee kui on võimalus ehitada
pisike maja krundi taha nurka, kus kaitsevöönd puudub?

Katastritunnus: 52001:001:2460

Kui jah, mis sammud tuleb järgmiseks teha?

Heade soovidega

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>

	Kristel Kask
Maakler
+372 5698 3007
+372 614 4600

Arco Vara Kinnisvarabüroo OÜ
Rävala pst 5, Tallinn 10143, Eesti
www.arcovara.ee <http://www.arcovara.ee>

 <https://www.facebook.com/ArcoVaraKinnisvaraburoo/>
<https://www.instagram.com/arco_vara_kinnisvaraburoo/>

  <http://www.arcovara.ee/images/ikoonid/AVlogo.png>
This message is confidential. It may also be privileged or otherwise
protected by work product immunity or other legal rules. If you have
received it by mistake, please let us know by e-mail reply and delete it
from your system. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in
reliance on the contents of this information is strictly prohibited.
  _____