Subject: Laserite luba - Armin Van Buuren @Tallinna Lauluväljak
From: "Hugo Visnapuu" <[email-masked]>
To: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 00:39:43 +0300

Tere!

Kirjutan Teile seoses sooviga taotleda luba laserite kasutamiseks 30. 
august - 1. september Tallinna Lauluväljakul.

Kasutame kontserdil 16tk 10W laserit ning 6tk 20W laserit (seadmete 
manuaalid koos tehniliste andmetega on lisatud kirja manusesse).

Lasereid kasutatakse:

- 30. august alates kell 20.00 kuni 31. august kell 3.00 laserite 
turvatsoonide seadistamiseks ning laserite programmeerimiseks festivali 
ajaks.
- 31. august kell 18.00 kuni 1. juuli kell 01.00 kontserdi show ajal.

Kiirte divergens:

- 10W laser: divergens < 1.0 mrad
- 20W laser: divergens < 1.0 mrad

Asimuut: vahemik 85°-145°

Laserite kiired on maapinna suhtes 0°-45°. Kontserdi ala on piiratud 
laulukaarega, Lauluväljaku mäe nõlva ja seal olevate puudega ning 
turvatsoonid piiravad laserite lekkimise võimaluse üle puude ning laulukaare 
avatud õhuruumi.

LASERID PAIKNEVAD KUNI 15M KÕRGUSEL MAAPINNAST!

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil ning 
joonis lavast koos laserite paigutusega. Punasega on märgitud lava asukoht, 
kus laserid asetsevad ning nooltega välja toodud kiirte maksimaalne laius. 
Joonis on illustratiivne.

Lisan siia ka täpse lava asukoha Google Mapsi lingiga:

Lava asukoht <https://maps.app.goo.gl/sBKtdqE97izHoV5W6>

Palun kinnitage, kui olete taotluse kätte saanud ning töösse võtnud.

Kui vajate veel täiendavat infot, siis edastan selle esimesel võimalusel 
vastavalt Teie vajadustele.

Tervitades

Hugo Johannes Visnapuu
Projektijuht

EVENTECH OÜ

• +372 56603952 | +372 655 5444
• [email-masked]
• www.eventech.ee
• Gaasi tee 5, Lehmja 75306, Estonia