Subject: Metsamaterjali ladustamine ( Nõmme kinnistu)
From: Margo Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Margo Rüütel' <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 13:19:19 +0300

Tere!

Vabandame segaduse pärast, 07.08.2024 kuupäeva seisuga tööde alustamise
teatis vormistatud ja liiklusmärgid paigaldatud.

Liiklusmärke ei pannud välja ja teavitust ei teinud sellepärast, et
teeluba viibis seletamatutel põhjustel.

Saatsin EKT Teedesse 22.07.2024 teie tehtud liiklusskeemi ja soovisin
lepingut ja luba. Sain EKT Teedest esimese vastuse alles 05.08.2024

05.08.2024 seisuga sai õnneks kiirelt teeluba ka vormistatud.

Alustasime metsast materjali veoga lattu, kuna ma ei saa lubada sellist
pikka menetlusaega.

Tänud ette,

Metsaelu OÜ

Margo Rüütel

50 51 201

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 6. august 2024 11:13
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Metsamaterjali ladustamine

Tere

Teede kontrollimise käigus kontrollisime ka Teie ettevõtte metsamaterjali
ladustamise kohta riigiteel 11125 Perila – Jäneda km 2,29 – 2,43. Teile
väljastatud kooskõlastusest kõrvalekaldumised on kirjas lisas oleval
paikvaatluse protokollil.

Kohustame Teid hiljemalt 08. augustiks 2024.a kõrvaldama puudused ning
esitama selgituse koos puuduste kõrvaldamise teavitusega (pildid
kohapealt) aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80