Subject: Kooskõlastuse küsimine, Fixus Padise rattamaraton 28.09.2024
From: Jürgen Lepp <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 28 Jul 2024 10:49:27 +0300

Tere

Lääne-Harju Spordikeskus koostöös Jalgrattaklubi Paralepaga korraldab
28.09.24 FIXUS PADISE RATTAMARATON`i.

Tegemist on kogupere rattasõidu spordiüritusega ja eeldatav osalejate arv
koos lastega on kuni 300. Sõidud põhirajal toimuvad ajavahemikus
12.00-15.30. Lühisõidul sõidetakse ümber Rummu karjääri ühe korra ja
põhisõidu pikal distantsil kaks korda. Ajakava on järgnev: PÕHISÕIDU PIKK
37 km - 12:00 PÕHISÕIDU LÜHIKE 25 km - 12:15 Lastesõidud 2 km 2 km - 11:00
Lastesõidud 1 km 1 km - 11:10 Tillusõit 200 m - 11:20.

Kuna põhisõitude rajal tuleb ühes kohas ületada riigiteed
(Viruküla-Padise, nr 175), siis seoses sellega palun Transpordiameti
kooskõlastust. Manusena lisasin ürituse päeva liiklusskeemi.

Lugupidamisega

Jürgen Lepp
projektijuht
Lääne-Harju Spordikeskus
553 8113