Subject: RE: Lennukeelu tsoon suvise MM ajaks
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Marko Liiva" <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 12:52:18 +0300

Tere

Vastavalt Teie taotluse on kehtestatud ajutine piiranguala ja väljaantud 
järgmine NOTAM:

A1875/24
(A1875/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/011/5803N02631E002 A)EETT 
B)2408200700 C)2408251700 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER999UAS ESTABLISHED DUE 
TO SUMMER BIATHLON WORLD CHAMPIONSHIPS WI: 580322N0262946E - 
580314N0263128E - 580240N0263112E - 580254N0262957E - 580322N0262946E. 
UNMANNED AIRCRAFT IS NOT PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT 
PERMISSION FM EVENT ORGANIZER. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FM TEL: 
+3725013568 OR BY E-MAIL: HILLAR.ZAHKNA(AT)BIATHLON.EE F)SFC G)400FT AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus
Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor
+372 58 07 06 01
Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 10, 2024 10:18 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; Marko Liiva 
<[email-masked]>
Subject: Lennukeelu tsoon suvise MM ajaks

Tere

Edastan teile taotluse lennukeelu tsooni tekitamiseks 20.08-25.08.2024 
Otepääl toimuvate Suvebiathloni MM võistluste ajaks. Lisan manusesse ka 
pildi 2022 aasta keelualast.

Lugupidamisega

Kauri Kõiv
ELSF
53444559