Subject: FW: Henno Varahaldus OÜ ja Rikman Kontsultatsioonid OÜ seisukoht
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 10:33:21 +0300

Palun kiri registreerida toimikusse 8-1/23-065.

Lugupidamisega
Elle Tamm
Projektijuht
planeerimise osakond
+372 559 76 476
www.transpordiamet.ee
Transpordiamet

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 10, 2024 8:47 AM
To: Elle Tamm <[email-masked]>; Indrek <[email-masked]>; 
Taurijaanson <[email-masked]>
Subject: Henno Varahaldus OÜ ja Rikman Kontsultatsioonid OÜ seisukoht
Importance: High

Lp Elle Tamm
Transpordiamet

Henno Varahaldus OÜ ja Rikman Konsultatsioonid OÜ seisukoht

Olles analüüsinud Transpordiameti poolt esitatud Vaimõisa lõiku puudutavat 
eskiisi/joonist ekspertidega, oleme jõudnud arusaamisele, et Transpordiameti 
poolt kavandatav lahendus on täiesti erinev lahendus võrreldes kehtestatud 
detailplaneeringu lahendusega. Seega on hetkel töös olev versioon Henno 
Varahaldus OÜ ja Rikman Konsultatsioonid OÜ huve rikkuv ja äärmiselt 
kahjulik. Seega palume välja töötada kehtestatud planeeringuga (Otsus nr. 
32, 21.12.2021) kooskõlas olev lahendus, või asjassepuutuvad kinnistud 
omandada. Oleme sama seisukoha edastanud ka 28.04.2023.

Lugupidamisega

Lauri Malm
Henno Varahaldus OÜ
Rikman Konsultatsioonid OÜ
volitatud esindaja
5087671

Rikman Konsultatsioonid <[email-masked]>
R, 28. aprill 2023, 09:09
saajale Karl, indrek

Tere

Täname informatsiooni eest. Oleme kindlasti huvitatud kõnealuse projekti 
valmimisest ja soovime olla kaasatud selle valmimisprotsessis. Meile 
kuuluvad Vaimõisa külas alljärgnevad kinnistud:

1. 11066 m2 – 100% ärimaa. Katastritunnus 50201:001:0180.

2. 30700 m2 – 100% ärimaa. Katastritunnus 50201:001:0181.

3. 15152 m2 – 100% transpordimaa. Katastritunnused 50201:001:0182 ja 
50201:001:0183.

Nimetatud kinnistute suhtes kehtib detailplaneering, mille info on
leitav:

https://marjamaa.ee/detailplaneeringud/-/asset_publisher/Atge82Bewshn/content/paemurrumetsa-ja-otsa-kinnistute-detailplaneering?redirect=https%3A%2F%2Fmarjamaa.ee%2Fdetailplaneeringud%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_Atge82Bewshn%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_count%3D3

Palume projekti koostamisel arvesse võtta kehtiva detailplaneeringu 
tingimustega.

Lugupidamisega

Lauri Malm
Henno Varahaldus OÜ
Rikman Konsultatsioonid OÜ

tel. 5087671