Subject: Teabenõue
From: "Liina Sulaoja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 13:45:26 +0300

Tere

Tänase niitmise järjega jõudsime pōllule ja avastasime, et transpirdiameti
hooldusniidik on purustanud teeäres asuvad Eesti telekomi postid ja meie
ettevõtte  piiripostid mis sellel kevadel  välja mõõdistada lasime. Kui
telekomi postide jäänused leidsime ja nii palju mis neist alles oli ja
aukudesse tagasi asetasime, et vältida asukohtade mitte märkamist, siis
piiritokke me leida enam ei suutnud.
Põld asub  Viljandimaal 49 mnt 31 ja 32 km vahelisel lõigul. Kus toimub
ühinemine 57 mnt-ga kus keerab  Suure-Jaani peale.
Lisan põllu kordinaadid
58.515338, 25.584375

Eesti Telekomi on tevitatud.
Lisan ka manusena pildid.

Lugupidamisega
Liina Sulaoja
Sakala Mahetalu OÜ

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>