Subject: [Webdesktop:] Ehitusloa eelnõu ja „Riigitee nr 5 Pärnu–Rakvere–Sõmeru km 2,65-2,95 lõigul liiklusohtliku koha kõrvaldamise ehitusprojekt“ kooskõlastus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 15:10:01 +0300

Reg nr: 6.2-2/5441-1
Reg kp: 17.07.2024
Lühisisu: Transpordiamet algatas tee ehitusloa andmise menetluse riigitee 5 
Pärnu–Rakvere–Sõmeru tee km 2,65-2,95 lõigu rekonstrueerimiseks. Tee 
ehitustööd toimuvad 2025. aastal vastavalt projektile „Riigitee nr 5 
Pärnu–Rakvere–Sõmeru km 2,65-2,95 lõigul liiklusohtliku koha kõrvaldamise 
ehitusprojekt“ (töö nr 2521).
Projekti eesmärk on olemasolevale maanteele ohutu teeületuskoha kavandamine, 
bussipeatuste nihutamine, nende ühendamine jalgteedega ning Rakvere – Pärnu 
suunal vasakpöörderaja tekitamine, et tõsta liiklusohutuse taset, 
sõidumugavust ning määrata tehniliselt vajalik teemaa.
Projektiga on võimalik tutvuda digitaalselt: 
https://pilv.mkm.ee/s/z2OJM53ZEu0vYAB
Ehitusseadustiku § 42 lg 7 alusel esitame teile kooskõlastamiseks või 
arvamuse avaldamiseks ehitusloa eelnõu. Palume teie seisukoht esitada 
hiljemalt 22.07.2024 e-posti aadressile [email-masked].
Kui nimetatud tähtajaks ei ole seisukohta esitatud ega ole taotletud tähtaja 
pikendamist, loetakse ehitusseadustiku § 42 lõike 9 alusel ehitusloa eelnõu 
kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse 
andja ei soovi ehitusloa eelnõu kohta arvamust avaldada.
Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda Transpordiameti projekteerimise 
üksuse projektijuhi Jörgen Vanamõisa poole (tel +372 58101026, e-post 
[email-masked] ).
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Riho Erismaa

-- 
Riho Erismaa
Juhtivspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.