Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 19:39:06 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/15726 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Hargla küla, Ojakalda// Pilpaküla põik 
L2// L3 (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Hargla 
küla, Valga vald, Valga maakond) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastuse alus: EhS § 36 lg 5 p 2. 
Projektiga ettenähtud tegevused jäävad avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27042748>  (menetlus nr: 
438023), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister