Subject: Kiisa 33 kV kaablitrassi kooskõlastamine
From: "Andra Laine" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 11:12:20 +0300

Tere

Koostan KC Energy OÜ tellimusel projekti 33 kV maakaabelliini rajamiseks.
Projekteeritav trass ühendab Kajamaa ja Kirdalu külla Saku valda
planeeritavat Kiisa päikeseelektrijaama liitumispunktiga Kiisa alajaamas.
Manusest on leitav asendiplaan, kus on toodud kaablite kulgemine
geoalusel. Planeeritav trass kulgeb üle Transpordiameti poolt  hallatavate
kinnistute 11342 Saku-Tõdva tee, 11240 Tõdva-Hageri tee ja 11240
Tõdva-Hageri tee L1 katastrinumbritega 71901:001:0553, 71901:001:0453 ja
71814:001:0469 Elektrilevi olemasoleva õhuliini kaitsevööndis. Kaablite
projekteerimisel on valitud optimaalne trass, et võimalikult vähe koormata
maaüksust lisanduva servituudiga. Pärast ehitustööde lõppu teostatakse
pinnaskatte taastamine.

Kas nõustute kooskõlastama kaablitrassi rajamise asendiplaanil toodud
asukohas?

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Andra Laine

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 5486 0812

 <http://www.eservice.ee/>