Subject: küsimus juurdepääsu saamiseks Paide Linn Järve tee 1
From: "Ruben Gornischeff" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 11:15:55 +0300

Tere,

Oleme alustamas Paide Linn Järve tee 1 (56601:007:1470) kinnistule
hoonestuse planeerimist. Soovime kinnistule rajada 1-korruselise ärihoone
(auto varusosadekauplus, rehvitööd)

Sellega seoses soovime Transpordiametilt infot, kas oleks võimalik Järve
tee 1 kinnistule planeerida juurdepääs Paide-Mündi-Mäeküla tee kaudu
(56601:007:0004). Oleme sel teemal suhelnud ka Paide linna esindajatega,
kes on valmis lubama juurdepääsu üle linna omandis oleva Ujula park P4
kinnistu (56701:001:0074), kui vastava juurdepääsulahenduse kooskõlastab
Transpordiamet.

Oleme kirjale lisanud skeemi, kus on näha soovitud juurdepääs Järve tee 1
kinnsitule. Soovime Paide-Mündi-Mäeküla teelt parem sisse-parem välja
juurdepääsu. Paide-Mündi-Mäeküla tee ja kergliiklustee vahele jääb piisav
distants, et tagada pöörete ohutus. Kohas, kuhu soovime juurdepääsu on
liikluskiirus 50 km/h. Samuti soovime alles jätta juurdepääsu läbi
lasteaia tänava (56701:001:0043).

Teine juurdepääs on vajalik, et hajutada liiklust ja mitte üle koormata
Lasteaja tänava tupikteed.

Jään ootama Transpordiameti esmast tagasisidet, peale mida saaksime
koostada Transpordiameti suuniste alusel vastavalt liikluslahenduse
projektid Järve tee 1 kinnistu juurdepääsude planeerimiseks.

Lugupidamisega,

Ruben Gornischeff

Osaühing Baltimor lepinguline esindaja

+372 50 11164

[email-masked] <mailto:[email-masked]>