Subject: Elektrivõrgu ümberehitus - 330 kV õhuliini (L356) ristumised Elektrilevi OÜ õhuliinidega Kirila küla, Paide linn ja Jalametsa küla, Järva vald, Järva maakond_TC0240
From: Lõhmus, Janek <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 12:55:17 +0300

Tere

Saadan järgneva elektriprojekti ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks

„Elektrivõrgu ümberehitus - 330 kV õhuliini (L356) ristumised Elektrilevi
OÜ õhuliinidega Kirila küla, Paide linn ja Jalametsa küla, Järva vald,
Järva maakond, töö nr TC0240“

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Janek Lõhmus

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53 477 135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.