Subject: Ed: Bussipeatused riigitee äärde
From: "Toomas Parm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 14:56:49 +0300

Tere

Tori vallavalitus, koostöös Pärnumaa Ühistranspordikeskusega, soovib
lisada kokku 5 uut bussipeatust riigi kõrvalmaantee 19272 Tori-Massu tee
ja riigi kõrvalmaantee 19271 Tootsi-Piistaoja tee äärde.

Sellega seoses soovime Transpordiametilt kooskõlastust peatuste
asukohtadele ( peatused koos nimetuste ja asukoha koordinaatidega on
manuses olevas liinigraafikus märgitud kollasega ).

Küsimuste või lisainfo vajaduse korral võtta ühendust allolevatel
kontaktidel.

Lugupidamisega

Toomas Parm

taristunõunik

Tori Vallavalitsus

+372 520 6932

 <http://www.torivald.ee/> www.torivald.ee

 <http://www.facebook.com/torivallateataja>
www.facebook.com/torivallateataja