Subject: [Webdesktop:] Projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 15:20:02 +0300

Teie: 20.06.2024 nr 8-1/24-012/10905-1
Meie: 01.07.2024 nr 6.2-2/28238

Cc: [email-masked]

Transpordiamet
[email-masked]

Tere!

Edastame Teile Põllumajandus- ja Toiduameti kooskõlastuse nr 6.2-2/28238 
Teie 20.06.2024 esitatud taotluste alusel.

Konteinerisse on lisatud ka kuivendusvõrgu plaan.

Lugupidamisega

Diana Lall
Peaspetsialist
Ida regiooni Jõgeva esindus
Põllumajandus- ja Toiduamet
_____________________________
[email-masked]
+372 5340 8750
Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 / https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.