Subject: [Webdesktop:] Maaparandushoiutöödest teavitamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 15:25:02 +0300

Reg nr: 6.4-1/1047
Reg kp: 27.06.2024
Lühisisu: Põllumajandus- ja Toiduamet on sõlminud hankelepingu (nr 3-3/130 
30.05.2024), mille raames teostatakse riigi poolt korrashoitaval 
ühiseesvoolul Vara oja piketist 6,02 – 12,23 hooldustöid. Eelpool nimetatud 
pikettide vahemikku jääb ka Teile kuuluv kinnistu.

Tööde käigus teie kinnisasjal oja nõlvadelt tehakse niide ja oja säng 
puhastatakse settest. Tööde planeeritav algusaeg on 16.08.2024. Tööde 
planeeritav lõpptähtaeg on 01.11.2024. Töid teostab Masinakoda OÜ, 
registrikood 12929190, kelle esindaja kontaktandmed on: Indrek Tätte, 
telefon +372 5648 9424, e-post [email-masked]. Tööde teostaja võtab 
teiega ühendust, et leppida kokku täpsem tööde teostamise aeg ja kord
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Jaanus Toots

-- 
Urve Ital
Peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.