Subject: [Webdesktop:] Maaparandushoiutöödest teavitamine_Rahinge oja_niitmine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 08:55:01 +0300

Reg nr: 6.4-1/1049
Reg kp: 27.06.2024
Lühisisu: Põllumajandus- ja Toiduamet on sõlminud hankelepingu (nr 3-3/133 
05.06.2024), mille raames teostatakse riigi poolt korrashoitaval 
ühiseesvoolul Rahinge oja piketist 0,23 – 6,45 hooldustöid. Eelpool 
nimetatud pikettide vahemikku jääb ka Teile kuuluv kinnistu.

Tööde käigus teie kinnisasjal oja nõlvad niidetakse. Tööde planeeritav 
algusaeg on 01.08.2024. Tööde planeeritav lõpptähtaeg on 25.09.2024. 
Põllumajandus- ja Toiduamet on sõlminud hankelepingu (nr 3-3/133 
05.06.2024), mille raames teostatakse riigi poolt korrashoitaval 
ühiseesvoolul Rahinge oja piketist 0,23 – 6,45 hooldustöid. Eelpool 
nimetatud pikettide vahemikku jääb ka Teile kuuluv kinnistu.

Tööde käigus teie kinnisasjal oja nõlvad niidetakse. Tööde planeeritav 
algusaeg on 01.08.2024. Tööde planeeritav lõpptähtaeg on 25.09.2024.
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Jaanus Toots, [email-masked], +372 521 
3021
KATASTRIÜKSUSTE NIMEKIRI

Jrk nr Katastriüksuse number Katastri-üksuse nimi Vald Küla Katastriüksuse 
omaniku nimi
23 83101:003:0027 22103 Tartu - Ilmatsalu - Rõhu tee Tartu linn Rahinge 
Eesti Vabariik (Transpordiamet)
24 83101:005:0065 22103 Tartu - Ilmatsalu - Rõhu tee Tartu linn Kandiküla 
Eesti Vabariik (Transpordiamet)
38 83101:001:0352 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee Tartu linn Haage 
Eesti Vabariik (Transpordiamet)
39 83101:001:0384 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee T16 Tartu linn 
Haage Eesti Vabariik (Transpordiamet)

-- 
Urve Ital
Peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.